We werken samen met verschillende grote verzekeraars in Nederland. Zoals Achmea, Centraal Beheer, Interpolis en FBTO. Het reparatieproces en de schadeclaim lopen zo soepel in elkaar over. Minder werk voor jou. En je apparaat weer snel terug zoals hij was.
Via je verzekeraar kun je een reparatie verzoek bij ons aanmaken. Door onze hechte samenwerkingen met grote verzekeraars kunnen wij vaak snel schakelen en is je device in goede handen bij onze professionele reparateurs. Je verzekeraar zal je op de hoogte stellen van de reparatievoortgang.
1. Vraag een offerte bij ons aan
Neem contact met ons op voor het maken van een offerte. Onze monteurs zullen na het onderzoeken van je apparaat een offerte opstellen die direct kan worden gedeeld met je verzekeraar.
2. Contact met je verzekeraar
Stuur de offerte naar je verzekeraar. Deze bepaalt of je reparatie binnen de verzekering valt of niet. Is de reparatie goedgekeurd? Dan kan je zonder afspraak langskomen bij Repairlab.
3. Blijf verbonden
Wij repareren je apparaat zo snel mogelijk. Zodat jij verbonden blijft.
Meld je reparatie online aan. Wij bekijken altijd de mogelijkheden voor reparatie binnen de garantie en komen bij je terug met de voordeligste reparatie optie.
Meld je reparatie aanOmschrijf de schade aan je device en ontvang een offerte van Repairlab.
Vraag een offerte aanBen je een verzekeraar? Dan gaan we graag met je om de tafel om een samenwerking op te zetten. We werken snel en betrouwbaar. Hierdoor hebben we vaak dezelfde dag nog de prijsopgaves en kunnen we direct starten aan de reparaties.